Wednesday, September 12, 2012


Aku memulakan perjalanan untuk mencari apa yg aku 'tidak tahu'.
Meskipun pada mulanya langkah ini terasa berat. Namun demi mencari jawapan 'tidak tahu' itu, Aku gagahi juga dengan hati yg berbelah bahagi..
Hasilnya,Semakin aku berjalan.. aku jadi 'semakin tahu'
aku terus berjalan.. aku jadi semakin malu
Fikiran menjadi semakin buntu.
dunia ini tidak indah seperti yang ku fikirkan dahulu.
REPOST:Buka draft blog, baca satu-persatu butir2 kalimah yang pernah ku coretkan dan ini juga antara butir2 kalimah yang pernah ku luahkan suatu ketika dahulu.. 
pergh..tak sangka, Best jugak!*Perasan ;)

No comments:

Post a Comment

moga sentiasa dibawah rahmat illahi! =)

"Berikanku kesempatan untuk membalas segalanya agar kau tak kecewa untuk kali yang ke dua."


"Berjanjilah Duhai Hati."