Saturday, January 7, 2012

*Jus A Sec.*

Kakak hairan melihat adik yang sejak akhir-akhir ini asyik marah² dan sedikit beremosi. Lalu bertanya kepada adiknya..

Kakak :Dah "ma'zurah" belum bulan ni?
Adik :Belum.
Kakak :Tak lama lagi kena la tu.
Adik :Kenapa pula cakap macam tu?
Kakak :Adik mood macam lari je selalu.
Adik :Bukanlah, saya cuma penat je. Letih.. Baru balik sekolah.. itu yang macam takde mood selalu.. (cuba menafikan.kes tak percaya)
Kakak : Tengok je la nanti.


~Beberapa hari Kemudian~

Kakak : Dah solat maghrib belum?
Adik : Tak boleh solat la kakak.hehe...
Kakak : Then, you see? betul tak kakak cakap? (tersenyum sinis)
Adik : Ceh~

Ma'zurah : Datang HAID.
T A M A T

---


No comments:

Post a Comment

moga sentiasa dibawah rahmat illahi! =)

"Berikanku kesempatan untuk membalas segalanya agar kau tak kecewa untuk kali yang ke dua."


"Berjanjilah Duhai Hati."