Saturday, August 13, 2011

mencari solusi. menerjah revolusi. tak semudah ABC. mentajdid minda. berusaha mengejar syurganya. mencari redhaNYA.
maka aku perlu "kuat!"
Fitnah akhir zaman. menggetarkan hati ku. Nyaris aku terkena!
atau mungkin aku SUDAH terkena! Na'uzubillah.
Pertemuan yang tidak dijangka..
urusanku sudah selesai. Alhamdulillah
urusan aku dengan ALLAH !
Rezeki aku malam itu.. rezeki mereka juga. =)
saban hari cuba mencari di "university of tarbiyyah"..
tiada "calon" yang sesuai. masa semakin suntuk. merunsingkan hatiku.
Peringatan daripada "mu'allim sejati" menerjah kotak fikiran. :
selesaikan urusan dengan Allah dulu.. maka Allah akan permudahkan segala urusan kita..
syukran. ya Mu'allim.
Thanx to AllaH.


Saya berusaha mempermudahkan urusan anda. kerana saya yakin. seandainya saya mempermudahkan urusan "sahabat" yang lain maka Allah akan mempermudahkan urusan saya pula. saya berusaha tidak membuat anda ternanti-nanti. Saya tahu peritnya penantian itu. bukankah Penantian itu satu penyiksaan! *cliche ;-)
what goes around comes around.

No comments:

Post a Comment

moga sentiasa dibawah rahmat illahi! =)

"Berikanku kesempatan untuk membalas segalanya agar kau tak kecewa untuk kali yang ke dua."


"Berjanjilah Duhai Hati."